Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] Błąd 000564 - tryb awaryjny

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2] Błąd 000564 - tryb awaryjny

    Zamieszczone przez himi
    ,,wszystko jest ok, szerokiej drogi, dziękujemy, zapraszamy''
    Ja się łudzę, że aż tak źle nie jest. Rok temu u mnie w 5-letnim aucie podali tylko trochę zardzewiały tłumik i zdechły aku, ale u taty w kilkunastoletniej Felce trochę poznajdowali, zrobił oczywiście gdzie indziej Może więc aż tak nie olewają (?)

    Dzwoniłem do ASO Grudziądz i akcja jest wiązana. Wymiana kół z wyważeniem to 40 zł (bez kuponów).
    Jadę jutro na superakcję, a w środę jestem umówiony u "swojego" mechanika na wymianę oleju i filtrów. Zobaczymy czy będą zgodni w zeznaniach
    4 dychy mogę dać, trochę szybko na zmianę, ale na lodowiska na jezdniach już nie liczę.

  • #2
    [O2] Błąd 000564 - tryb awaryjny

    Proszę o pomoc. Podczas wyjazdu wakacyjnego samochód przeszedł w tryb awaryjny. Zabrałem ze sobą kabel, wynik skanowania:

    1 Fault Found:
    000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)
    P0234 - 000 - - - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00110000
    Fault Priority: 0
    Fault Frequency: 1
    Mileage: 158759 km
    Time Indication: 0
    Date: 2000.00.00
    Time: 05:51:11

    Freeze Frame:
    RPM: 2667 /min
    Speed: 94.0 km/h
    Load: 85.9 %
    Voltage: 14.14 V
    Bin. Bits: 11000000
    Absolute Pres.: 2029.8 mbar
    Absolute Pres.: 2529.6 mbar

    Po ponownym uruchomieniu samochodu, auto jechało już normalnie. Podczas tej usterki, cholernie padał deszcz ( wilgoć ?) Co mogę sprawdzić, mając przy sobie kabel i odrobinę narzędzi ?

    Komentarz


    • #3
      Tzw. notlauf. Odłączyło Ci turbo z powodu zbyt wysokiego ciśnienia. Przydałoby się zrobić logi dynamiczne z grup 010, 011 i statyczne w trybie BS z grupy 011. Wtedy byśmy więcej wiedzieli. Co do deszczu raczej nie miał na to wpływu.
      Życie to nie je bajka, to je bitwa!

      Komentarz


      • #4
        Dafik88,

        Yak ? podpowiedz proszę

        Już wiem yak.... czyli warsztat :?

        Komentarz


        • #5
          _buli_, jak dla mnie jedyne co możesz zrobić to po odpoczynku spokojnie wracać do domu, bo podczas wyprzedzania może cię spotkać nagły spadek mocy a wtedy może być już kaplica.
          Bez żartów, na 99% masz zatarta kierownicę turbiny bo ci przeladowal (inaczej, wytworzyła turbina za duże ciśnienie) i sterownik silnika ją wyłączył dla bezpieczeństwa podzespołów.
          Możesz spokojnie wracać po urlopie.do domu. Tylko jak będziesz wyprzedzał to rób to tak jak SDi, czyli dwa razy tyle miejsca co w TDI. A w domu warsztat i czyszczenie turbo.

          Pozdrawiam MArcin
          Skoda... Hmmm... No jak się niema co się lubi, to się lubi co się ma...

          Komentarz


          • #6
            Kicer,

            ok, dzięki za wskazówkę.
            Dla statystyk napiszę później co było

            pozdrawiam

            Komentarz


            • #7
              _buli_, i jak tam suszarka?
              zrobione coś ?

              dzisiaj to samo u siebie miałem :evil:
              do tego ostatnio P0299

              [ Dodano: Czw 27 Cze, 13 20:12 ]
              i jeszcze jedno, chce zrobić logi
              które grupy najlepiej zrobić :?:
              tak łopatologicznie

              Komentarz


              • #8
                Dla silnika BXE komplet to

                Statyczne - 001,003,004,007,013,018 i 023
                Statyczne w trybie Basic Settings - 003 i 011
                Dynamiczne - 001,003,004,008,010 i 011

                Logi wykonujemy na 3 biegu na pełnym sandale. Silnik musi byc w pełni nagrzany.
                Przemek
                DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                80 B3 Limo 1.6 TD SB

                Komentarz


                • #9
                  a czy w logach turbina nie daje rady podać ciśnienia, wymaganego przez sterownik?
                  różnica do 0,4 bara dochodzi - może to już coś do pomyślunku?
                  ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                  ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                  poprzednie modele:
                  ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                  ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                  O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez krzynol
                    czy w logach turbina nie daje rady podać ciśnienia, wymaganego przez sterownik
                    Hmm
                    chyba jest dokladnie odwrotnie... sprezarka daje o wiele za duzo, ile wymaga ECU..
                    Przemek
                    DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                    A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                    80 B3 Limo 1.6 TD SB

                    Komentarz


                    • #11
                      a gdzie te logi zniknęły?
                      bo może mi się coś przeoczyło
                      w każdym razie różnice były między actual, a specified
                      ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                      ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                      poprzednie modele:
                      ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                      ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                      O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                      Komentarz


                      • #12
                        krzynol, było, ale zrobiłem nowy temat wiec skasowałem
                        Forum - Octavia Club Polska

                        Komentarz

                        POWRÓT NA GÓRĘ
                        Pracuję...
                        X